środa, 30 maja 2012

Hej :)

Dziś środa, jak to szybko mija! Jeszcze tylko troszeczkę i już będą wakacje! Nie mogę się doczekać. Część czasu spędzę u siebie w domu, zmieniając nieco mój pokój. Spotkam się ze znajomymi, poopalam się. Innym razem wybiorę się chyba na działkę do moich kuzynów. Zawsze robię jako tzw. opiekunka :) Nie mówię, że tego nie lubię. Jak się okazało, możliwe, że będę miała możliwość wyjazdu do Bułgarii na oboz młodzieżowy z pracy mamy. Dzięki temu zapłacę dużo, dużo mniej :) Już tak dawno nie byłam za granicą ! Choć w tym miejscu już byłam, z chęcią odwiedzę je jeszcze raz! I chciałam wspomnieć, że od kilku dni myśle o czymś w strone modelingu.. no ale właśnie nie wiem. Chyba nie za bardzo się nadaję. No ale cóż, to mnie kręci! ;))

omlet z jog. naturalny i musem z jagód

kanapeczki z chleba chrupkiego 

jog. naturalny z pomarańczą i otrębami

sałatka + chrupki

na treningu z Dawidem

z Klaudią 
                                               
                                                                        Miłego dnia ! :))
      

9 komentarzy:

  1. mmm ten omlet <3
    widzę też tańczysz ;) strasznie podoba mi się towarzyski, ale chodzę na dwa inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ piękne nogi ! subtelnie umięśnione jak na tancerkę przystało

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm pyszności :) ciekawy blog;)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne zdjęcia ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ten omlet smakowicie wygląda, narobiłaś mi smaka!
    O. Ja najprawdopodobniej też pojadę do Bułgarii w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o kurde, jadłabym ! *....* zabierz mnie ze sobą do Bułgarii :C

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszności! :)
    Spróbuj z modelingiem :) Jeżeli ci się nie uda, to po prostu przestaniesz ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ale miałaś pyszne śniadanie!!

    OdpowiedzUsuń